Можливо, доступ в Інтернет був для Вас примусово заблокований, з моменту утворення заборгованості (мінуса) на рахунку або по закінченню розрахункового періоду. Для розблокування Вам необхідно поповнити рахунок. Ваш баланс буде поповнено на оплачену суму в той день, коли на р/р компанії надійде проплата. Нагадуємо, що при оплаті через банківські установи, платіж йде 2-3 банківських дні. Відповідно, Вам необхідно заздалегідь подумати про оплату. Як тільки на Вашому балансі вистачає коштів для зняття абонентської плати - вона знімається, і клієнтові дозволяється доступ в Інтернет/VIPLan. Ви можете написати заяву про призупинення послуги і передати в абонентський відділ або відіслати листа на електронну пошту абонентського відділу. Просимо звернути увагу, що дане призупинення можливо до 60 календарних днів, але не частіше ніж 1 (один) раз на рік. Якщо абонент підключений на тарифний пакет з передоплаченим трафіком - абонентська плата не перераховується. Відповідно, якщо тарифний пакет з безлімітним доступом - абонентська плата перераховується щодо діб користування послугою в розрахунковому місяці. Так. Тому що під Ваш IP резервувався канал. Якщо на Вашому балансі була достатня сума для зняття всіх абонентських плат, то користуватися Інтернетом можливо по поверненню. Якщо ж не вистачало коштів, то користуватися послугою можливо тільки після погашення всіх боргів. Зміна тарифного пакету можлива до 5 (п'ятого) числа кожного розрахункового місяця, шляхом підписання Додаткової угоди. Перехід на тарифний пакет з більшою абонентською платою - безкоштовний, при меншій - оплачується вартість зміни тарифного пакета 38 грн. 70 коп. з ПДВ. |