Можливо, доступ в Інтернет був для Вас примусово заблокований, з моменту утворення заборгованості (мінуса) на рахунку або по закінченню розрахункового періоду. Для розблокування Вам необхідно поповнити рахунок.

Звертаємо увагу, що у разі несплати більше, ніж за 2 місяці, договір може бути розірваний ISP VIPLan в односторонньому порядку. Вартість повторного підключення - 50 грн.

Ваш баланс буде поповнено на оплачену суму в той день, коли на р/р компанії надійде проплата. Нагадуємо, що при оплаті через банківські установи, платіж йде 2-3 банківських дні. Відповідно, Вам необхідно заздалегідь подумати про оплату. Як тільки на Вашому балансі вистачає коштів для зняття абонентської плати - вона знімається, і клієнтові дозволяється доступ в Інтернет/VIPLan.

Також, існує сервіс "Кредит довіри", Ви можете, за домовленістю, відкрити кредит на суму, що не перевищує абонентську плату. Відповідно, при затримці оплати, у Вас буде можливість користуватися послугою доступу до мережі Інтернет/VIPLan, але оплата повинна відбутися до 20 числа розрахункового місяця. Інакше, Ви будете відключені за заборгованість абонентської плати, і користування послугою буде можливо тільки після повторної активації.

Ми сподіваємося на Ваше розуміння і просимо завчасно оплачувати абонентську плату.

Ви можете написати заяву про призупинення послуги і передати в абонентський відділ або відіслати листа на електронну пошту абонентського відділу. Просимо звернути увагу, що дане призупинення можливо до 60 календарних днів, але не частіше ніж 1 (один) раз на рік. Якщо абонент підключений на тарифний пакет з передоплаченим трафіком - абонентська плата не перераховується. Відповідно, якщо тарифний пакет з безлімітним доступом - абонентська плата перераховується щодо діб користування послугою в розрахунковому місяці.

Якщо призупинення послуги необхідно продовжити, то оплачується утримання послуги. При не виконанні даних умов, ISP VIPLan має право розірвати договір в односторонньому порядку. Повторне підключення - 50 грн.

Так. Тому що під Ваш IP резервувався канал. Якщо на Вашому балансі була достатня сума для зняття всіх абонентських плат, то користуватися Інтернетом можливо по поверненню. Якщо ж не вистачало коштів, то користуватися послугою можливо тільки після погашення всіх боргів.

Зміна тарифного пакету можлива до 5 (п'ятого) числа кожного розрахункового місяця, шляхом підписання Додаткової угоди. Перехід на тарифний пакет з більшою абонентською платою - безкоштовний, при меншій - оплачується вартість зміни тарифного пакета 38 грн. 70 коп. з ПДВ.