Запитання щодо підключення послуг

Скільки часу займає підключення?

Після перевірки технічної можливості, підключення виконується протягом 3 робочих днів. Компанія ISP VIPLan завжди намагається йти на зустріч клієнтам і тому, в більшості випадків, підключення здійснюється в день прийняття заявки на підключення або у зручний день та час для абонента.

Як виглядає технічна сторона підключення до ISP VIPLan?

ISP VIPLan використовує власний матеріал, необхідний для виконання робіт з підключення до мережі Інтернет, який є його власністю до кінцевого обладнання Абонента;

підключення здійснюється за умови наявності у Абонента мережевої карти 10/100/1000 Мбіт/с.  У випадку відсутності у Абонента мережевої карти, ISP VIPLan встановлює мережеву карту з попередньою оплатою Абонентом її вартості.

ISP VIPLan здійснює підключення обладнання Абонента, шляхом фактичного проведення кабелю та здійснення наступних робіт для надання послуг:

проведення монтажно-кабельних робіт від порту обладнання ISP VIPLan до порту обладнання Абонента;

активація порту мережевого обладнання Абонента;

у приміщення Абонента кабель проводиться шляхом стандартного кабелевводу (звичайний отвір над дверима), якщо даний отвір не дозволяє зробити прокладку кабелю, то майстер-кабельник визначить, де буде пробурений отвір для прокдадки кабелю.

Надання послуг Абоненту надається після сплати всіх необхідних платежів.

Що входить у вартість підключення?

Згідно Договору, ISP VIPLan зобов'язується надавати телекомунікаційні послуги за умов технічної можливості, а Абонент зобов'язується споживати і вчасно оплачувати Послуги, які включають: 

  • підключення до мережі Інтернет;
  • заведення одного мережевого кабелю до 20 (двадцяти) метрів, у разі потреби, для самостійного проведення в приміщенні Абонента ;

  • встановлення одного з'єднувального модуля RJ 45 (у разі потреби);

  • інструктаж про користування послугою доступу до мережі Інтернет.

Запитання щодо оплати послуг

Якщо клієнт затримав оплату або гроші не прийшли вчасно?

Ваш баланс буде поповнено на оплачену суму в той день, коли на р/р компанії надійде проплата. Нагадуємо, що при оплаті через банківські установи, платіж йде 2-3 банківських дні. Відповідно, Вам необхідно заздалегідь подумати про оплату. Як тільки на Вашому балансі вистачає коштів для зняття абонентської плати - вона знімається, і клієнтові дозволяється доступ до мережі Інтернет.

Також, існує сервіс "Кредит довіри", Ви можете, за домовленістю, відкрити кредит на суму, що не перевищує абонентську плату. Відповідно, при затримці оплати, у Вас буде можливість користуватися послугою доступу до мережі Інтернет, але оплата повинна відбутися до 20 числа розрахункового місяця. Інакше, Ви будете відключені за заборгованість абонентської плати, і користування послугою буде можливо тільки після повторної активації.

Ми сподіваємося на Ваше розуміння і просимо завчасно оплачувати абонентську плату.

Як призупинити послугу доступу до мережі Інтернет?

Необхідно написати заяву про призупинення послуги і передати в абонентський відділ або відіслати листа на електронну пошту абонентського відділу. Просимо звернути увагу, що дане призупинення можливо до 60 календарних днів, але не частіше ніж 1 (один) раз на рік. Якщо Абонент підключений на тарифний пакет з обмеженим трафіком - абонентська плата не перераховується. Відповідно, якщо тарифний пакет з безлімітним доступом - абонентська плата перераховується щодо діб користування послугою в розрахунковому місяці.

При перевищенні терміну в 60 діб, нараховується плата за утримання послуги у розмірі 18 грн. 80 коп. за кожний наступний місяць , без ПДВ.

Чи можливо перейти на інший тарифний пакет?

Зміна тарифного пакету можлива до 5 (п'ятого) числа кожного розрахункового місяця, шляхом підписання Додаткової угоди. Перехід на тарифний пакет з більшою абонентською платою - безкоштовний, при меншій - оплачується вартість зміни тарифного пакета 38 грн. 70 коп. без ПДВ.

Технічні питання

Я змінив компютер та прописав мережеві налаштування, але Інтернет не працює

Якщо ви змінили комп'ютер/ноутбук або роутер, Вам необхідно зателефонувати в службу технічної підтримки та повідомити нові реєстраційні дані мережевої карти (MAC-адресу), тому що система безпеки мережі полягає у привласненні кожному ip-адресу MAC-адреси абонента. Тому, якщо Ви не повідомити технічного фахівця, працювати Інтернет у Вас не буде.

Дізнатися MAC-адресу можна на закладці "Підтримка->Подробиці" вікна "Стан Підключення ...", яке в свою чергу викликається подвійним клацанням по ярлику "Підключення по локальній мережі".

Як самостійно налаштувати роутер?

На сьогоднішній день існує велика кількість виробників телекомунікаційного обладнання, а саме Wi-Fi роутерів. Якщо Ви не маєте досвіду з налаштування, тоді Вам краще звернутись до фахівця, адже від правильності налаштування роутера залежить подальша якість безпровідної мережі — Wi-Fi. У випадку, якщо Ви вирішили самостійно налаштувати роутер, можете скористатись наступними рекомендаціями:
1. Перш за все, потрібно підключитись до Вашого роутера. Підключіть до LAN-порту роутера Ваш комп'ютер за допомогою патчкорду RJ-45 та встановіть в параметрах мережевого адаптера на комп'ютері автоматичне отримання ip-адреси. Якщо у Вас немає комп'ютера або патчкорда, ви можете підключитись до Wi-Fi мережі роутера (нформація щодо назви мережі та пароля доступа до неї зазвичай знаходиться на звороті роутера).
2. Перейдіть на web-інтерфей роутера. Відкрийте браузер (Internet explore, Opera, Mozilla, Chrome) та введіть в адресному рядку ip-адресу роутера. Інформація про ip-адресу та логін та пароль для входу на роутер ви знайдете на його звороті.
3. Налаштування доступу до Інтернет. Перейдіть до налаштувань WAN-підключення, тобто підключення підключення Вашого роутера до мережі Інтернет. Підключення здійснюється за статичною ip-адресою яка з іншими парметрами (маска підмережі, основний шлюз, DNSи ) вказана у Заявці про приєднання до публічного договору в графі "технічні характеристики підключення". Після чого, необхідно повідомити про встановлення роутера працівника служби технічної підтримки за номером 044-592-65-42 та повідомити MAC-адресу на WAN-порті роутера.
4. Налаштування безпровідної мережі — Wi-Fi. Перейдіть до налаштувань WLAN (Wireless Local Area Network). Далі Вам потрібно буде встановити тип мережі та назву. Після чого вибрати тип шифрування даних та встановити пароль до Wi-Fi мережі.
5. Збереження та перезавантаження. Після того як ви провели налаштування Вам потрібно їх зберегти і перезавантажити роутер. Зазвичай роутери запрограмовані так, щоб після введення налаштувань він самостіно зберігав їх та перезавантажувався.


Оскільки кожна модель роутера має свої специфічні особливості налаштування, ми не можемо надати інформацію, щодо налаштувань конкретно Вашого пристрою. Але Ви можете замовити виклик нашого спеціаліста для того, щоб він професійно здійснив налаштування додаткового обладнання.

 

Чи можу я використовувати своє обладнання від компаній Воля та Укртелеком для підключення до ISP VIPLan ?

 Обладнання, придбане в компанії Воля, підключається  за технологією Docsis, а в компанії Укртелеком- за технологією ADSL. 

 ISP VIPLan - компанія, яка здійснює підключення абонентів за технологією Ethernet.  Таким чином, при підключенні до ISP VIPLan , Ви не зможете використовувати обладнання, придбане від компаній Воля та Укртелеком.